Certifikace a oprávnění

Společnost FASTRA, s.r.o. vědoma si své odpovědnosti vůči zákazníkům a okolí, přistoupila k vybudování a certifikaci následujících systémů:

Certifikace výrobků a zařízení



Oprávnění organizace TIČR (montáže, opravy, revize a zkoušky vyhrazených plynových zařízení)



Certifikace GAS v rozsahu G-O5 pro speciální technologie navrtávání a uzavírání průtoku plynu



Řízení kvality podle ČSN EN ISO 9001-2015



Politika kvality



VZTAH K ZÁKAZNÍKOVI

  • Jsme firmou silně se orientující na zákazníka.
  • Cílem všech našich činností je 100% splnění všech předem stanovených požadavků zákazníka.
  • Snažíme se předvídat všechny potřeby zákazníka i do budoucnosti s ohledem na jeho životní situaci.

VZTAH K ZAMĚSTNANCŮM

  • Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu firmy.
  • Naši pracovníci jsou vybíráni na základě odborných, ale i vyšších morálních vlastností.
  • Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší firmy.
  • Dobrou vzájemnou komunikací chceme prohlubovat vztah a sounáležitost k firmě. Základem systému je odborně silný, stabilizovaný a spokojený kolektiv pracovníků.

VZTAH K DODAVATELŮM

  • Všichni naši dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací ve stanovených termínech.
  • Chceme mít jen spolehlivé a kvalitní dodavatele.
  • Požadujeme, aby naši dodavatelé byli zároveň našimi partnery na stejné úrovni zajištění kvality.
  • Budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.

VZTAH K TRHU

  • Naším cílem je zvětšovat tržní podíl v ČR a co nejvíce se zapojit do světového trhu s produkty spadajících jak do průmyslového odvětví, tak do spotřebitelského zboží.
  • Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
  • Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
  • Společnost dbá o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.

NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ

  • Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
  • Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce firmy. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
Vedení firmy se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému a zabezpečovat všechny potřebné zdroje k jeho efektivnímu fungování.