Certifikace a oprávnění
Společnost FASTRA, s.r.o. vědoma si své odpovědnosti vůči zákazníkům a okolí, přistoupila k vybudování a certifikaci následujících systémů:
Certifikace výrobků a zařízení
Oprávnění organizace TIČR (montáže, opravy, revize a zkoušky vyhrazených plynových zařízení)
Certifikace GAS v rozsahu G-O5 pro speciální technologie navrtávání a uzavírání průtoku plynu
ČSSP
Řízení kvality podle ČSN EN ISO 9001-2015
LLOYD'S REGISTER
Politika kvality
Politika kvality
VZTAH K ZÁKAZNÍKOVI
- Jsme firmou silně se orientující na zákazníka.
- Cílem všech našich činností je 100% splnění všech předem stanovených požadavků zákazníka.
- Snažíme se předvídat všechny potřeby zákazníka i do budoucnosti s ohledem na jeho životní situaci.
VZTAH K ZAMĚSTNANCŮM
- Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu firmy.
- Naši pracovníci jsou vybíráni na základě odborných, ale i vyšších morálních vlastností.
- Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší firmy.
- Dobrou vzájemnou komunikací chceme prohlubovat vztah a sounáležitost k firmě. Základem systému je odborně
silný, stabilizovaný a spokojený kolektiv pracovníků.
VZTAH K DODAVATELŮM
- Všichni naši dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací ve stanovených termínech.
- Chceme mít jen spolehlivé a kvalitní dodavatele.
- Požadujeme, aby naši dodavatelé byli zároveň našimi partnery na stejné úrovni zajištění kvality.
- Budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.
VZTAH K TRHU
- Naším cílem je zvětšovat tržní podíl v ČR a co nejvíce se zapojit do světového trhu s produkty spadajících jak do
průmyslového odvětví, tak do spotřebitelského zboží.
- Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními
a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a
analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
- Společnost dbá o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.
NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
- Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce firmy. Zlepšování kvality chápeme jako
proces stálý a systematický.
Vedení firmy se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému a zabezpečovat všechny potřebné zdroje k jeho
efektivnímu fungování.